shoppingrunda

Godkväll sötisar ♥ Har ni haft en bra dag?
Jag har haft en mycket bra dag som började med att vi åkte in till staden för en liten shoppingrunda.
Fick med mig hem 1 tjock tröja, hudlotion, deo, handkräm och schampo & balsam som tydligen ska vara jätte bra.
Tjejen som jobbade på Kicks sa att det var det bästa hon testat och det skulle vara jätte bra för färgat hår för det gav mycket fukt o så till håret. Och mitt hår är väldigt torrt och slitet eftersom jag färgar, plattar & fönar håret. Så vi får se om hon har rätt, ska testa det i morgon.

När vi sedan var färdiga med shoppandet bjöd mormor oss på kebab. Ovanligt att vi äter det? haha
Sen köpte vi med oss lite fikabröd och sedan åkte vi hemåt.
När vi kom hem blev det lite fika och sedan fick vi besök av mormors bror & hans fru, jätte roligt att träffa dom för det var ett tag sedan!
Sen har vi inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt....
Just nu sitter vi nere i vårat lilla hus, Saga ligger & sover och vi ska väl snart krypa ner och kolla på en film. Är riktigt trött!
Vad har ni gjort för skoj idag?

Färgade ögonbryn & ögonfransar igår. Väldigt ovant med mörkare ögonbryn för jag har aldrig haft det tidigare.
Men vart rätt bra, eller vad tycker ni?
Schampot och balsamet jag köpte.
Pluttan inne på konditoriet :)


Kommentarer
lina

jättefin blogg! :D

2010-07-27 @ 00:27:55
URL: http://linaekarlssons.blogg.se/
paulina♥

va söta bilder!

2010-07-27 @ 01:57:49
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Josephine

sv: okej men inge regn ? :p

nej solen tittade fram ett tag sen kom det lite skurar :(

2010-07-27 @ 07:42:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Anonym

Va kosta shampoot :)

2010-07-28 @ 20:51:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0