Mysig dag med Linus släkt.

Hallå hallå!
Vi har varit iväg hela dagen lång, Linus släkt har haft släkt träff så jag och Saga följde med på det.
Vi var i gränsholmen och hade piknick, och det var hur mysigt som helst! Även jätte roligt att få träffa lite av Linus släkt, dom var jätte trevliga.
Saga har verkligen varit på toppen humör idag, hon satt med hela tiden och babblade, skrattade och hade sig. Det var väldigt spännande med alla människor, barn och hundarna som sprang runt och lekte.

När vi sedan åkte därifrån följde vi med hem till Linus och åt pizza, det var mumsigt kan jag lova. Sen var det dags att gå hemåt för att lägga Saga och hon somnade fort som en stock efter blöjbyte och lite välling. Hon måste varit helt slut efter denna dag, det är även jag kan jag lova. Så nu ska jag gosa ner mig i soffan med min älskade pojkvän och kolla på tv.
Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft!

Fick även reda på en riktigt tråkig sak förut, min gammelmormor ligger inne på sjukhuset och mår inte alls bra!
Du finns i mina tankar Anna & jag ber för dig! Du får inte lämna oss

Lite bilder Linus tagit idag;
Lite utav Linus släkt
Pluttan
Jag & Älskling ♥
Jag & Bella
Jag & Älskling ♥
Bella ♥
Bella ♥


Kommentarer
★Fam. Bus★

Hej!



Jäkligt fina bilder som trillat in i bloggen. jag bara undrar om bilderna ser ut så från början, eller om ni redigerat skärpa mm i PS tex.



Jätte fina alla från detta inlägg o uppåt... kram

2010-07-24 @ 18:00:56
URL: http://www.familjen-bus.com
Rebecca- Foto, hundliv, shopping, moster & kärlek

OJ så fina bilder! Skit snygga verkligen! =)



Kramar

2010-07-24 @ 18:33:54
URL: http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0