saga 7 månader

Godmorgon på er söta läsare ♥ Hoppas ni mår bra!
Själv mår jag bara bra, förutom att jag känner hur det kryper i kroppen för jag är så sugen på snus. Är inne på 3e snusfria dagen idag, och det är riktigt jobbigt faktiskt. Suget försvinner ju aldrig!
Mina fina naglar jag hade sparat ut har fått ta stryk för mitt nikotinsug för igår åkte dom bort, kunde inte låta bli att pilla på dom, så jag drog av allihopa. Så nu är dom korta och fula igen, FAN!



Idag är det ju 14e Juli, vilket innebär att Saga blir 7 månader. Herregud säger jag bara, tiden går såååååå fort..
Hon börjar bli en stor tjej nu, och det märks för det händer nya saker varje dag. Det är så himla roligt!
Just nu sitter hon i sin gåstol framför tvn och tycker det är jätte roligt, haha.
Här har ni en video jag spelade in nyss;


Kommentarer
Jenny :)

Hehe gud va söt!

2010-07-14 @ 14:10:30
URL: http://jennyhelen.blogg.se/
Anonym

innan man läser texten så trodde man att du skulle berätta att du brutit lillfingret hihi :P om man kollar bara på bilden

2010-07-14 @ 18:34:56
Linus Zebrah

Hahaha, Snyggt lillfinger ;D <3

2010-07-17 @ 17:10:46
URL: http://finest.se/linuszebrah


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0