jag är duktig!

Hallå där!
Har varit jätte dåligt med inlägg på senaste - jag vet.. Och jag ber om ursäkt för det! Men har haft annat för mig så inte riktigt haft tid eller ork att sätta mig vid datorn.

Idag tog vi oss en tripp in till stan och handlade lite mat m.m. Sen när vi kom hem gick vi bort till Linus och åt middag. Och nu sitter vi ute på balkongen och myser med varsitt glas cola och njuter, för nu är det riktigt skönt ute. Jag håller även på att färga mitt hår, så sitter med färg i skallen nu.
Förut på dagen var det ju hemskt nästan, fy så varmt.. Och jag tycker så synd om Saga för hon svettas så mycket, även fast hon bara ligger i blöja i vagnen blir hon jätte svettig. Men finns ju tyvärr inte så mycket att göra åt saken mer än o ge henne massor med vatten.
Här hemma i lägenheten är det lika varmt om inte varmare, det är faktiskt riktigt jobbigt! Men man ska ju igentligen inte klaga för snart kommer vintern och då kommer man klaga på att det är för kallt, men vafan det är lite för varmt nu.

Måste även säga att jag varit duktig idag, jag har bestämmt mig för att försöka sluta snusa. Så tog min sista snus i morse och har inte snusat sen dess. Har rökt 1 cigg nu på kvällen bara för jag var sååååååå sugen, men tycker ändå jag varit riktigt duktig eftersom jag annars snusar lite mer än 1 halv dosa om dagen :D Tycker inte ni jag varit duktig? Någon som har något tips till mig? Något man kan göra då man blir sådär JÄTTE sugen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0