svar på kommentar

Anonym om den finaste jag någonsin träffat:
shit vad dåligt gjord. Ingen känsla i varken musik eller text. Och vilken jävla dålig kvalité . Ni är sjukt patetiska, kliv ur er drömvärld.!
SVAR: Alltså jag måste bara fråga, hur avundsjuk är du igentligen? Det där hör man ju från långa vägar att det handlar om avundsjuka! Låten är skit bra.... Du är bara avundsjuk att min underbara pojkvän skrivit en sån fin låt till mig :)
Du har kommenterat ett antal gånger på min blogg nu och ALLTID är det dumma & dryga kommentarer.. Jag tycker fan synd om dig! Du kan inte må så speciellt bra...
Och undra VEM som är patetisk här igentligen ???? Sitta och kommentera någons blogg ANONYMT och bara skriva elaka kommentarer, det kallar fan jag patetiskt!
Våga stå för vem du är istället för att vara så otroligt LÖJLIG och vara anonym!
Jag förstår inte varför man anonymt ska hålla på och kommentera elaka kommentarer på någons blogg, vad får man ut av det? Det kan ju du ta och svara på tycker jag...

Vad tycker ni andra bloggläsare om detta? Är det inte urlöjligt och PATETISKT att hålla på såhär?


Kommentarer
emelie

Bra att du inte bryr dig om såna fitt kommentarer usch hatar idioter som tycker sånt där är kul.. Låten var jätte bra inte många som har en kille som skriver låtar och sjunger för en;)hehe kram

2010-07-12 @ 22:15:09
URL: http://[email protected]
Sofia

Stå på dej tjejen!

2010-07-12 @ 22:43:13
Maria S

Så jävla sjukt töntig och patetiskt människa. Låten är jätte bra så han/hon är bara svartsjuk och avundsjuk på att ni har det så bra.

2010-07-12 @ 23:48:05
Malin

Dendär kommentaren var inte ens värd att läggas upp, Linus sjunger som en GUD! även då han inte kommit i målbrottet, man får rysningar av hans underbara sångröst !



Du anonyma som kommenterar kan ju skicka ett mail till jenny där du sjunger, kan vi få dagens asgarv iaf ;)



Känner lukten av avundsjuka här ;)

2010-07-13 @ 00:15:20
URL: http://maaaliiin.devote.se
Kusin Angelika

Detta luktar otroligt mycket avundsjuka!!

Eftersom hon läser din blogg hela tiden så är hon säkert bara avundsjuk! Om hon stör sig så mycket varför läser hon bloggen! HAHA pinsamm jävel..

Snacka om att göra bort sig!

Läs inte bloggen om du stör dig, idiot!!



Kramfrån Kusin Angelika från Stockholm :))

2010-07-13 @ 01:16:14
madeleine

till lilla anonym...



låten som linus har skrivit är fin som fasiken efter som den kommer från hjärtat. hur ,många känner du som sätter sig och skriver en låt till den dom älskar jag känner ingen men vet om en och det är linus....

2010-07-13 @ 09:13:09
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0