storstädning på g

Svetten rinner och jag är heeelt slut.. Springer runt som en tok i lägenheten och storstädar, inte den bästa dagen att göra det på med tanke på att det är SJUKT varmt ute & det blir som en bastu här inne. Men det måste ju göras och fasen vad skönt det kommer vara efteråt när det är färdigt och jag kan ta mig en ISKALL dusch!


Linus gör sig iordning för han ska iväg på fest och Bella är även här och busar med Saga just nu, skönt för då kan jag springa runt i lugn och ro och bara tänka på städningen...
Sen ikväll kommer Natha hit och myser med oss, ska bli jätte roligt!

Skriver mera sen när jag är färdig med städningen, för nu måste jag springa och hänga upp tvätt.
See you later!




Kommentarer
juliajurvan

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/join.cgi

2010-07-03 @ 20:00:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0