matlagning på g

Måste börja med att säga TACK till alla fina kommentarer jag får, det värmer verkligen. Ni är underbara ♥

Nu är vi hemma igen, har iofs varit det ett tag men ändå..
Saga la sig för ett tag sedan efter att ha busat lite och ätit lite välling. Hon har varit på toppen humör idag, busat som bara den. Det är så härligt! Men nu ligger hon och sover sött :)
Själv håller jag på att laga lite mat till mig och älskling, ska bli mumma! Sen blir det nog mys i soffan skulle jag tro.
Vi var iväg en sväng förut och fixade med en sak, vad det var får ni se om ett tag..
Men kan säga en sak och det är att fan va bra det blev!


Nu måste jag springa och fortsätta med maten, hörs kanske senare!
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0