inga planer för dagen..

Hoppas ni sovit gott i natt. Jag har sovit super gott, när jag väl fick sova. Saga somnade ju som sagt runt halv 12 vilket är alldeles för sent! Men inte sov hon mycket längre för det i morse, klockan var väl runt halv 9 när hon vaknade och ville ha välling. Sen somnade vi om en stund och gick upp vid 11, så känner mig rätt pigg idag.

Just nu sitter vi vid köksbordet, Saga sitter och busar för fullt i sin stol och mormor sitter brevid och äter lite lunch. Jag ska väl också ta mig lite att äta om en stund, men åt en macka för en liten stund sedan så väntar lite med lunchen...

Idag har vi inga planer heller, men det är skönt det med. Det är skönt att bara vara ibland, bara ta det lugnt och mysa :)


Kommentarer
Sabina

Sv: Okej va tråkigt :/ Vad tycker din pojkvän om allt då? :) jag är bara nyfike :P Vill själv ha barn tidigt så :)

2010-07-30 @ 12:26:14
URL: http://missbina.blogg.se/
Sabina

Sv: tänkte mest vad han tycker om att du har barn :P

2010-07-30 @ 12:30:04
URL: http://missbina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0