godmorgon!

Klockan halv 7 vaknade Saga och ville ha välling, så efter lite välling somnade hon om igen och sover fortfarande.
Jag brukar också passa på att somna om men idag kände jag inte för det, det är faktiskt skönt att komma upp tidigt ibland. Så nu har jag precis ätit lite frukost och dricker nu ett stort glas oboy, mumms!


Idag skulle vi igentligen följt med Linus familj och tittat på när Linus pappa tävlar, men kom fram till att det nog inte är så bra för Saga. Högljud nivå och mycket folk som säkerligen inte tar hänsyn till barnvagnar, så blir att vi stannar hemma istället. Tråkigt, men måste ju se till Sagas bästa!
Sen ikväll ska vi vara hemma hos Linus och även sova där i natt för att ta hand om hundarna o sådär när resten av familjen är iväg. Ska bli mysigt!


Nu ska jag sätta på klädseln på soffan, tvättade nämligen den igår. Sen blir det att vänta på att mina två sömntutor vaknar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0