alltid roligt med lite nya kläder

Halloj sötnötar ♥
Hoppas ni mår bra & att ni har sovit gott i natt!

Själv mår jag helt okej, fortfarande lite förkyld, det försvinner aldrig. Jag och älskling går och nyser om vart annat hela tiden, ganska så jobbigt faktiskt! Men det försvinner nog snart hoppas jag.. Pappa hade också varit jätte sjuk nyligen, så det väl någonting som går.
Just nu är brorsan här på besök, han ligger inne i sovrummet med Saga & busar.
Och om ett tag ska jag träffa Anna för hon ska komma med lite kläder till Saga efter Kajsa, så snällt! Alltid roligt med lite nya kläder.

Vädret är ju inte det roligaste idag tyvärr, så det blir nog en sväng ner till solariumet lite senare.. Kan ju inte se ut som en snögubbe när det är sommar, haha. Annars vet jag inte vad vi ska hitta på för skoj? Blir nog bara en lugn slappar dag skulle jag tro..
Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer
Carine

Själv så ska ja städa :D

Kolla in mina ringar du kanske gillar dem

2010-07-01 @ 15:00:13
URL: http://carinepl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0