5 generationer

Halloj på er! Mår ni bra? Själv mår jag toppen, lite små trött bara..

Idag har vi varit och hälsat på min gammel mormor, det var så härligt att få träffa henne för det var kanske sista gången jag gjorde det nu. Hon var så himla skruttig vilket var rätt jobbigt att se, men hon fyller ju faktiskt 90 år i år så det är ju inte så konstigt.. Vi passade även på att ta lite kort, för vi är ju 5 generationer och det är ju inte så vanligt! Så det var ju kul att vi fick med det på bild..

Just nu sitter vi nere i vårat lilla hus och ska snart gå upp till dom andra för att fixa i ordning lite käk.
Mycket mer än så händer nog inte ikväll, blir lugnt. Sista kvällen mamma och brorsan är här för i morgon åker dom hem, så blir att mysa med dom.
Vad har ni gjort för skoj idag?


Kommentarer
Aina

Det är super med mig! Härligt att det regnar lite :)

hur har din sommar varit?

2010-07-24 @ 18:41:13
URL: http://singit.blogg.se/
jennifer pettersson

eller rättare sagt 5 generationer var inte så vanligt men börjar bli ;) vi blir också snart 5 generationer och förmodligen så hinner vi bli 6 generationer :P min mormor är ju bara 59 i år och blir gammel mormor! :P något att sträva efter ;) haha! ha en jätte trevlig kväll :D

2010-07-24 @ 18:47:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0