Vänner på besök.

Oh va skönt, nu är tvätten färdig, vikt och inlagd i garderoberna. Sängen är renbäddad och jag längtar efter att få krypa ner. Så himla skönt att lägga sig i en ren nybäddad säng, eller hur?
Linus & Jennifer är här, vi sitter o pratar och kollar på tv. Lill tösten ligger o sover, hon somnade för kanske en halvtimme sedan. Gnället har fortsatt under kvällen, och jag pratade lite med en annan mamma på msn förut och vi pratade lite om hur Saga är o så och hon trodde det var magknip eftersom hennes son vad likadan. Så fick tipset och köpa miniform & magdroppar på apotket, för det hade hon till sin son och det hjälpte. Får hoppas att det hjälper oss också! Men tyvärr så är ju inte apoteket här ute öppet på helgerna, så får vänta tills på måndag. Annars får jag fråga mamma om hon har något ärende in till stan, så kanske hon kan köpa.
Imorgon blir det att SOOOLA, FY fasen va skönt det ska bli! :D

Ne nu ska jag ta o vara lite social med mina vänner här :D
puss



Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

jag hoppas verkligen att det hjälper på saga också för som sagt det hjälper jätte bra på mio. men testa även det med att lägga henne på magen när hon skriker :)

2010-01-09 @ 01:09:30
URL: http://emach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0