envis liten dam!

Haft en okej natt/morgon, lillfisen har varit lite grinig pga att hon inte blir nöjd på min mjölk tyvärr, så har fått börja ge henne ersättning. Vet inte om mjölken börjar ta slut, eller om den är för näringsfattig eller vad det är för fel. Något fel är det ju eftersom hon inte blir nöjd/mätt. Men det är TUR att det finns ersättning, vad skulle man annars gjort?

Nu på eftermiddagen har mamma och resten av familjen varit på besök. Ätit lite mat och druckit kaffe.
Lillfisen va mest gnällig under tiden dom va här, inte så kul. Men nu sover hon sött i sin säng. Hon är en envis liten dam kan jag lova :P Jag har precis tagit mig en dusch. SKÖNT som tusan, nu känner man sig som en människa igen, haha.
Ska gå o klä på mig lite, sen föna håret. Får se vad som händer ikväll, kanske bort till Nadja på en kopp? vi får se. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0