torsdag

Vaknade rätt skapligt idag, men så låg vi kvar i sängen och myste hela morgonen. Lillfisen var verkligen på bra humör när hon vaknade, låg och log och pratade hela tiden. Det är så himla kul, för nu kommer det bara mer och mer för varje dag :) Min älskade skrutt börjar bli en stor tjeja nu! Blir ju 7 veckor på måndag, shit snart 2 månader redan.. oj oj oj! Tiden går så fort.

Nadja och Melwin har varit här precis, vi käkade lite lunch tillsammans och tog en kopp kaffe och pratade om morgon dagen, är så sjukt taggad :D ska bli så fruktansvärt roligt!!!!
Men kommer nog kännas väldigt lustigt att vara ifrån Saga, är ju första gången jag har barnvakt till henne.
Men jag litar på mamma till 110 % så det kommer inte vara några konstigheter tror jag.
Jag behöver komma ut och roa mig lite känner jag, var ju som sagt ett bra tag sen!
Ne nu ska jag ta mig ett bad, får passa på när Saga sover.
Sen blir det en lugn kväll, ska lägga mig tidigt hade jag tänkt!


Att sova på mammas mage/bröst är alltid populärt, gosunge ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0