Söndag

Jaha då var det söndag igen då. Usch va veckorna går snabbt!
Var ju ute i fredags och jag hade verkligen jätte roligt :) Ett stort tack till min underbara mamma & lillebror som var barnvakt. Det hade gått hur bra som helst med Saga, så det var ju skönt.

Igår mådde jag väl som jag förtjänade, haha. Det blev en riktigt lugn dag, framför tvn med kebab, chips och cola och trevligt sällskap av min kära vän Linus.
Känner mig fortfarande lite sliten i kroppen, men kanske inte så konstigt eftersom det var ett tag sen man var ute på festligheter. Och det blev ju ett jävla liv om att jag var ute, herregud sköt erat liv så sköter jag mitt! Folk får säga vad dom vill, för det var ingenting som på något sett skadade Saga så ser absolut inget fel med att jag var ute o hade kul.
Snart kommer mamma o resten av familjen hit och fikar lite, sen ska mamma ha saga i några timmar så jag kan åka till Willys och handla. Sen blir det nog en myskväll framför tvn med min älskade dotter ♥
Hoppas att vädret blir lite bättre snart, det är ju så fruktansvärt kallt ute. Vill inte ta ut lillsnuttan när det är så här kallt. Hoppas det är varmare i morgon, för jag måste in till stan och uträtta lite saker då.
Hoppas ni har haft en härlig helg :)
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0