Problem med att ladda upp bilder

Har fortfarande problem med att ladda upp bilder, vet inte vad det är för fel?
Lyckades få in 2 bilder iallafall. Annars står det bara " Webbsidan kan inte visas "
Någon mer som har/haft det problemet?

Igår hade jag en super trevlig dag!
Började med att åka in till stan för att hämta ut mer medicin & öka i dos.
Sen träffade jag Anna och käkade på kebab baren, gissa om det var gott ? Riktigt länge sen jag käkade där, så det var ruskigt gott kan jag lova.. Gick även förbi Gina Tricot och inhandlade ett par lack leggings. Dom ska jag ha på mig den 29e ;) Har ju fortfarande inte sagt vad jag ska göra då. Men ska bli RIIIIIIIKTIGT roligt kan jag lova!
Någonting jag verkligen ser fram emot!
Vad tror ni att jag ska göra? ;)

Kvällen igår spenderades hemma hos Nadja. Vi tog oss ett glas vin & snacka massa skit. Jätte mysigt! Som alltid när vi umgås, alltid lika trevligt. Är så glad att jag har henne ♥
Nu ska jag passa på och hoppa in i en dusch när lillan sover, sen blir det att vandra ner till Ljungsbro och handla lite med Nadja. Sen ska jag hälsa på Nalli & Melwin :D


min fina <3


helt utslagen :D gullunge <3



Kommentarer
E14

Heej jag tror att du ska döpa Saga då elr på nån speciell fest. du kanske fyller år då?? Lycka till med Saga



2010-01-21 @ 19:27:36
★Svantes mamma★

men har du fortf. problem med bilderna???



jag brukar bara ha det någon gång ibland. o då hjälper de med att stänga runta och försöka ladda upp igen. Vissa enstaka gånger får jag logga ur från blogg.se o sen in igen, då funkar det.



kram

2010-01-21 @ 21:27:45
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0