nu börjar jag bli trötter

Kom precis hem typ, har precis slängt i mig 2 mackor och ett stort glas med oboy.  Har varit borta hos Nadja & Melwin och umgåts nu på kvällskvisten, alltid lika roligt att umgås med Nadja! Vi har alltid så himla mycket att prata om. Och roliga saker att prata om, haha.

Innan det var jag hos Frida, Robin och Max med Syrran och Rasmus och åt middag, det bjöds på tacopaj. Riktigt gott & jätte trevligt.
Det var jätte roligt att träffa Syrran & Ralle med, inte träffat dom på ett tag. Umgås knappt någonting längre, vet inte varför ? Vi bor jätte nära varandra, men ändå blir det inte att vi umgås. Väldigt tråkigt, men.. Måste bli ändring på det!!

Snart blir det sängen, börjar bli ruskigt trött! puss ♥


mammas fina flicka!
jag älskar dig så fruktansvärt mycket ♥



Kommentarer
Anonym

2010-01-02 @ 17:11:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0