natti natti ♥

Så nu har Saga fått sista kvälls målet och ligger i sin säng för att sova. Hon har inte somnat än, hon ligger o spanar runt lite, förhoppningvis somnar hon snart så jag också kan lägga mig.
I dag eller igår blir det ju eftersom klockan är över 12, så blev min lilla tjeja 4 veckor redan. På torsdag blir hon en månad, en månad redan? Tiden har gått så ruskigt fort! Det var ju inte alls länge sen hon låg där i min famn precis utkommen känns det som, samtidigt som det känns som om jag haft henne hela livet. Sjukt!
Säger väl bara pang så är hon 1 år och springer runt här hemma.

Ne nu har lillfisen somnat, så det blir godnatt för min del också!
natti natti, puss

Hon är verkligen det bästa som har hänt mig, den finaste som finns!
Jag älskar henne bara mer och mer för varje dag som går, min ögonsten ♥






Kommentarer
malin k

ni ör sååå fina tsm ! och Saga är en jättesöt liten tjej :D

2010-01-13 @ 03:28:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0