morgontrött

Skulle ha gått upp tidigt idag hade jag tänkt, hade ställt klockan på 9. Men jag är så fruktansvärt trött på morgonen så ögonen går i kors. Har annars varit en lugn natt, lill snuttan vaknade vid 5 halv 6 i morse och ville ha mat, sen somnade vi om till klockan halv 11. Så vart ändå ett par timmars sömn, men det är ju det att man inte får någon sammanhängande sömn som gör att man blir så trött.

Saga har precis somnat efter att ha ätit och varit uppe ett tag och myst :) Hon vill helst ligga hos mig istället för själv. Men låter henne ligga själv också lite även fast hon inte gillar det till 100, för hon måste vänja sig, för hon måste kunna ligga själv också, jag kan inte hela tiden bära runt på henne :P
Hon har fått ett babygym som hon ligger och spanar i ibland, inte alltid det är roligt men ibland går det :D
Sen har vi även fått en sån bärsele som jag börjat ha henne i, och det tycker hon är spännande ett tag, sen tröttnar hon :P haha.
Men nu ligger hon iaf och sover & jag passar på och ta en kopp kaffe och slappa lite.





Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

Mio verkligen hatar babygym, babysitter & allt där man måste sysselsätta sig själv!

2010-01-12 @ 15:42:29
URL: http://emach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0