mitt lilla hjärta ♥

Gick upp skapligt idag, har tänkt börja gå upp runt 9 varje dag nu för o få in lite rutiner. Faktist skönt o gå upp tidigt, får så mycke mer gjort. Annars sover man ju bort halva dagen.
Gick över till Nadja och Melwin och umgicks. Lill tösen har varit väldigt gnällig idag också, jag vet inte vad det kan vara? Det är så jobbigt när man inte vet vad det är som är fel :/ Mitt lilla hjärta
Man önskar man kunde veta vad det är så man kan hjälpa henne!

Just nu är Jennifer här på besök, vi sitter och kollar på tv och käkar lite godis - mys!
Jag passar även på att ha tvättstugan. Shit va mycke tvätt jag hade, fy. Men snart får jag tvättmaskin, ska bli såååå skönt kan jag lova. Det blir mycke tvätt snabbt när man har en liten som spyr, bajsar o kissar ner allting :P hehe.
Ne nu måste jag springa ut till tvätten. Hoppas ni får en mysig fredag kväll!
puss



Kommentarer
emmah - mamma till världens finaste prins, Mio!

är kanske magknip?

2010-01-08 @ 22:21:22
URL: http://emach.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0