läggdags

Snart läggdags, vart lite tidigare idag iaf om man jämför med andra dagar.
Ska byta på Saga och sen ge henne mat, sen blir det kudden och drömmarnas värld!

I morgon blir det att ta tag i fläsket och gå ut och gå. Jag o Nadja har bestämt oss för att börja gå ut och gå, nu är det dags! Nu ska fläsket bort! måste vara snygg o fräsch till sommaren ;)
Hoppas bara det fortsätter vara varmare ute som idag, annars vill man ju helst inte gå längre stunder ute med barnen. Så hoppas på bra väder i morgon!
Sov gott mina vänner, puss

Någon mer som ej kan ladda upp bilder? blir tokig, står "anslutnings problem" OOH!



Kommentarer
Johanna

Hej Jenny, jag vet inte om du kommer ihag mig. V i spelade i samm afotboklls lag ;p Men jag undrade bara om du vile bli gravid eller om dt var en upps ? Jag drommer och tanker hela tiden pa att bli en mamma, men jag ar bar 20 ar,. fyller 21 i april och jag vet att hela min famuilj hemm ai sverige kommer att bli sa himla raga pa mig om dom far reda pa nar jag ar garvid.. Och jag vill verklien bli en mamma men jag vill inte svika min familj heller. Hur gjorde du? Jag bor i Usa just nu.. Vill bara fa lite rad for jag vill jatte garna bli en mamma.. Puss & Kram Johanna

2010-01-19 @ 04:19:45
URL: http://www.johannafranssons.bogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0