ibland blir det inte som man tänkt sig.

Vart ju inte att jag somnade tidigt igår som jag hade tänkt. För lill tjejen vägrade ju sova, så typiskt. Just den dagen man själv är trött och vill lägga sig tidigt så håller någon annan en vaken :P Så somnade efter 2 någon gång. Så vaknade Saga vid 6 och ville ha mat, sen sov vi ända till 2, så skönt! Hon vaknade till någon gång mellan där o gnällde till lite men somnade om lika fort igen. Så det var riktigt skönt o få sova ut idag, det behövde jag!
Nu sitter min lilla plutta i sin babysitter och spanar runt, trodde jag iaf. Kollade precis på henne och hon hade visst slocknat. hehe. Jag ska ta o äta lite frukost sen ska vi gå över till Nadja & Melwin på en kopp kaffe :)
puss



Kommentarer
Madelene

Så underbart söt liten tjej =)

2010-01-06 @ 15:05:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0