badtime, sååå skönt.

Blev väckt i morse av att det ringde på dörren, brorsan och hans kompis var det. Brorsan ville visa upp saga :)
Så dom var här en stund och gosade med henne, så kunde jag passa på och fixa lite här hemma.
Sen kom min faster hit, tog en kaffe och prata lite skit.. Och så fick hon ju träffa Saga också som hon inte hade gjort innan. Saga fick en jätte fin typ klänning av henne, tack! Saga trivdes jätte bra hos henne, hon visade ett jätte bra sätt man kunde bära henne på och det gillade hon verkligen!! Hon låg o sov som en stock i hennes famn :)

Nu har hon precis åkt härifrån , så jag ska laga mig lite mat hade jag tänkt.
Sen ska jag faktist ta mig ett BAD! GUD SÅ SKÖNT!!! har inte badat någongång nu efter förlossningen, och innan badade jag ju jämt som ni kanske vet, så det ska bli riktigt skönt. Får hoppas att lillfisen är snäll och låter mig göra det bara, hehe.
I morgon blir Saga 6 veckor, shit va tiden springer iväg alltså. Men samtidigt känns det som man haft henne hela livet typ, skumt.
I morgon blir det även Unga Föräldrar för första gången efter Saga är född, ska bli roligt att visa upp min lilla solstråle! Sen efter det ska jag upp och hämta ut ny medicin och öka i dos, & hoppas på att det kanske ger effekt snart.
Någon som har ätit/äter concerta? Hur kände ni när ni började känna effekt?

Ne nu börjar magen kurra, hej så länge =)


Saga & min faster.



Kommentarer
ida

men eftersom du ska äta concerta så kommer du rasa i vikt ju! :O Annars behöver man egentligen inte göra så mycket, jag gick ner 16 kg förra året :D Först körde jag VLCD-kur (sånna naturdiets pulverpåsar) kanske 1-2 veckor för o starta de liksom gick ner 4 kg tror jag, sen köpte jag en träningscykel o cykla på den 20 minuter om dagen och åt mycket fisk, grönsaker, kött, frukt.



Om du vill kan du få köpa träningscykeln för jag har ingen andvändning för den mer =) Köpte den för 1500 kr du kan få den för 300 kr för de e svårt o bli av me den annars hamnar den väl i förrådet! =) hehe, det är underbart att cykla o kolla på tv samtidigt!

2010-01-25 @ 07:10:58
URL: http://escribe.blogg.se/
Louise

Effekt från första tabletten.

En hel drös med biverkningar.

När man kände den positiva effekten, så fick man saker gjorda utan o ens tänka på det, utan o tycka det är jobbigt. Man kunde koncentrera sej bättre, och kände ett lugn inombords. En hel del känlsor eftersom man kunde vara "här & nu".

Lycka till!

2010-01-25 @ 18:45:54
louise

Kom på en annan sjukt bra effekt medicinen hade. Att aktivitetsnivån kunde hålla jämn balans så gott som hela dagen!

2010-01-25 @ 18:48:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0