8 timmars sömn

godmorgon! :) Idag är man vaken tidigt. Finns en anledning också, haha. Ska in till stan och äta luch med mamma och sen på ett möte. Ska bli skönt o komma iväg lite, inte varit i stan på länge länge!
I natt sov min lilla snutta hela natten, hon vaknade nu vid 8 när vi skulle gå upp. Gissa om det var skönt ?
Gick o la oss vid 12 ungefär sen vaknade jag vid 8 av att klockan ringde och fattade ingenting, vart lite lustigt eftersom jag inte var uppe under natten o gjorde mat till henne. Men det var riktigt skönt iaf.
Nu ligger lillfisen i sin babysitter och spanar på mig när jag plattar håret.
måste fortsätta och sedan springa ner till bussen.
skriver mera ikväll. puss



Kommentarer
gudomlund

roligt hur olika bvc säger olika saker...



förstår att det varit skönt att sova att det tyckte jag med första nätterna man fattade nada liksom men men.. puss på dig och saga he en underbar kväll

2010-01-14 @ 18:43:24
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0