19.26

Haft besök av Nadja & Melwin idag, vi käkade lite mat o bara hade det super trevligt.
Alltid lika trevligt och umgås med dom sötnosarna!
Lillfisen har vägrat och sova idag under dagen, hon har typ somnat till sen vaknat och fortsatt så hela dagen :D haha. Nu har hon nog somnat ordentligt tror jag, för hon har sovit ett tag. Lilla pluttan, hon måste vara rätt trött.
Skulle träffat Sanna & hennes lilla bebbe idag men vart ändrade planer, tyvärr! Så har ingen aning om vad som händer ikväll, förutom PARADISE HOTEL :D Blir nog att lägga sig direkt efter för i morgon är det besök på BVC som gäller, klockan 9.00.

Ne nu ska jag ta mig något att äta sen slänga mig i soffan o glo på tv :)
puss





Kommentarer
Sofia

saga är bara för gullig + du har världens finaste hår!

Färgar du det? iså fall så villken färg?

Tack för en jätte bra blogg <3

2010-01-12 @ 20:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0