Söndag

Hallå sötnosar, hoppas ni mår bra!
Vi mår helt okej, förkylningen börjar ge med sig nu. Bara lite snorig fortfarande, men känns som det börjar försvinna, skönt!

Idag har vi haft besök av Larry & Anna, inte träffat dom på ett tag så det var jätte trevligt. Tog en kopp kaffe och snacka lite skit. Annars har det inte hänt mycket idag. Linus kom förbi med lite godis & läsk förut, så tänkte bara ligga i sängen o mysa med Saga och glo en film ikväll. Just nu sitter jag här i sängen och glor runt lite på nätet & Lillfisen ligger här brevid och kramar om ninisen och tar sig en liten tupplur. Hon är så söt när hon sover o ligger o kramar om sin ninis. Ninis är en liten snuttefilt med en kanin, ni kommer se på bilder jag lägger upp.
Ne nu ska jag krypa ner och se en film. Får se om jag lägger upp något mer ikväll, annars får ni ha en härlig söndag kväll! puss på er.

Mammas ögonsten, jag älskar dig så fruktansvärt mycket ♥









Kommentarer
Ankie

hej

halkade in här av en slump.

tycker som du att det läggs lite väl mkt vikt på om man är ung eller som jag då "gammal" mamma (32).

var inspirerande att läsa din blogg och tycker du verkar vara en bra ,glad och välmående mamma.

har själv haft en del motgångar och kan erkänna att jag inte alltid orkar reagera med samma energi du verkar ha.

med detta sagt ung eller gammal är man alltid bäst mamma åt sitt eget barn

kram

2010-02-28 @ 22:48:08
URL: http://strangelittleme.blogg.se/
★svantes mamma★

Så mysig sista bilden är på saga. :)

2010-03-01 @ 16:22:05
URL: http://nykick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0