förlåt..

Hallå hallå :)
Förlåt för att det ej blivit några svar ännu.. Men idag under dagen kommer dom, jag lovar!
Saga sov jätte bra i natt i sin nya fina säng som mormor&morfar hade köpt till henne. Vid 5 vaknade hon och ville ha lite mat, och sen fick hon sova vidare brevid mig till 9 då hon vaknade. Och då kom mormor och tog henne så låg jag kvar o halv sov en stund till.
Alltså dom vi är hos är ju min mormor&morfar, alltså Sagas gammel mormor och gammel morfar så ni fattar rätt :) hehe.

Än sålänge har vi inte hunnit göra så mycket, ätit lite frukost och sådär bara. Vi har jätte fint väder här uppe med sol, fast det är så fruktansvärt mycket snö & rätt kallt. Så just nu är det en kille uppe på taket här och skottar ner all snö och det bara öser ner, så kan tänka mig att det är rätt mycket som ligger där uppe.
Saga ligger här brevid mig i sin insats och myser lite, hon har precis ätit. Får se om hon kanske somnar snart så jag kan sätta mig i lugn o ro och svara på alla era frågor.
Sen i eftermiddag får vi lite besök av några släktingar, det är många här uppe som vi känner som är nyfikna på att träffa lilla Saga.
Annars blir det en lugn dag, bara ta det lugnt o koppla av!


mitt hjärta <3


haha var bara tvungen att ta kort på det här, det är ost och nej det är inte mögel utan den är grön. Häftigt va ?
Den var faktist jätte god, fast kändes lite skumt o äta när den va grön, hehe.



Kommentarer
Johanna din nästkusin i skåne:)

Det är väll Ida, Anton, Oskar, Malin och Patrik som kommer?

2010-02-14 @ 13:38:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0