puss

Blev en liten sovmorgon idag, hade ont i huvudet när jag vaknade så kände för att ligga kvar ett tag. Men nu är vi uppe :) Har precis ätit lite grann och lill skruttan ligger i sin babysitter framför tvn och spanar på barnprogram.
Hon har börjat sova hela nätter nu typ, hon vaknar en gång men det är bara att ge henne nappen så somnar hon om lika fort igen. Sen vaknar hon tidigt på morgonen istället. Har hänt 2 nätter i rad nu så får hoppas det fortsätter så, för det är himla skönt och inte behöva gå upp och göra mat. Idag blir hon redan 7 veckor, tiden går så fort! Hon börjar bli en stor tjej nu. Det är så himla kul nu för hon ler jätte mycket och pratar o har sig, så himla gulligt! Vi ligger alltid i sängen och myser och har en liten pratstund innan vi går upp, så himla mysigt.
Finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar min dotter, hon är den finaste på denna jord, hon är mitt allt ♥
Idag ska vi en vända in till stan och hämta ut medicin, super snälla Brinken kör in oss :)
Sen ska vi nog ner till Maria och hälsa på.
Måste även ringa till stångåstaden och be dom komma hit och kolla på mina fönster, för det är drar som tusan. Blir skit kallt! Har ju sängen vid fönstret och när man vaknar på morgonen är man alldeles kall på dom ställen av kroppen man inte haft under täcket. Burr... Sen blir ju Saga jätte kall också för hon ligger ju oftast med sina små händer utanför filten så dom blir ju jätte kalla.. Så det får dom ta och fixa!
Ne nu har jag inte tid att sitta här mer, ska göra mig iordning :)
Hoppas ni får en fin dag!
puss



Kommentarer
gudomlund

kan verkligen se att hon är din ögonskatt. är så glad för din skull. du är en kanon mamma.

2010-02-02 @ 23:25:48
URL: http://mammagudomlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0