storstädning

Hej alla sötnosar, Hoppas ni mår bra!
Vi mår jätte bra här hemma, förutom att jag har mens värk. Känns lite små lustigt eftersom man varit utan mensen i några månader nu :P haha.
Jag har precis ätit lite lunch, korvstroganoff och ris fick det bli. Och lill snuttan somnade för en stund sen, så jag passar på att städa lite, ska stor städa idag hade jag tänkt. Men skulle behöva gå ner till affären, men det är ju rätt kallt ute så vetifan om jag ska ta ut tösen. Helst ska man inte vara ute med dom små när det är mer än 10 minus ju och det är 12 minus nu. Får vänta ett tag och se om det blir varmare.
Annars är det storstädning som står på schemat idag, sen kommer lillbrorsan hit en stund ikväll :) ska bli mys!
Vad gör ni en dag som denna?

Ne nu ropar dammsugaren efter mig, hörs lite senare! :)



Kommentarer
Tova

Åh vad mysigt! Då är ju din dotter bara en må¨nad äldre än min Elliot :) han föddes den 16 januari.

Och ja, min förlossning var verkligen inte det jag väntat mig... hehe... trodde ju tvärtom den skulle bli såå långdragen och smärtsam.

Funkar allt bra för er, med sovrutiner, amning o sånt?

Kramar

2010-02-11 @ 14:53:56
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Emelie Armerö

Va duktig du är gumman :) Själv har man bara degat idag. Lagat fiskgratäng med potatis idag och så gott det var :) Skulle va kul om vi kunde ses snart.. Pusss

2010-02-11 @ 20:01:21
URL: http://emeliearmero.bloggproffs.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0