MUMS

Dagen har tillbringats med Natha, och Saga med förståss :)
Bara varit här hemma och myst och lagat GOD MAT! vart nästan chockad över att jag kunde laga så got mat :P haha! Potatis, morötter och lök i ugnen med helstekt fläskfile och rödvinsås, MUMS säger jag bara! Det var riktigt gott kan jag lova er. 
Jag är mästerkocken om ni inte visste ;) haha.

Lillfisen har precis fått sig ett bad & lite mat, så nu ligger hon och sover för natten.
Hon är så söt, hon har hittat ett nytt läte, hon typ "gurglar" eller vad man ska säga, låter så härligt!
Slänger in en film på henne här nere, för nu var det ett tag sen jag gjorde det.

Natha är fortfarande kvar men hennes pappa ska komma om en stund och hämta henne, och så kommer A hit sen, så blir en lugn kväll. Efterlyst klockan 21.00, sen blir det nog någon film skulle jag tro.
Fick ett roligt samtal förut ifrån min mormor, hon är ju bara för underbar! För när jag var hos dom pratade vi om att det är bra med hemtelefon, så hon ringde förut o sa att hon ville att jag skulle ha det & att dom skulle stå för det. Så då fanns det ett "paket" från bredbandsbolaget med telefon och bredband. Så jag beställde det, så nu har jag 100 mb bredband också, och nästa vecka får jag hemtelefon. SKÖNT! Då kan man alltid ringa om man behöver, vilket jag känner är väldigt viktigt o kunna göra. Iaf nu när jag har barn, så jag alltid kan ringa om det skulle hända någonting tillexempel. För mobilen tar ju pengarna slut på hela tiden, och det är skapligt irriterande när samtalet bryts för att pengarna tar slut.
SÅ TACK SNÄLLA MORMOR & MORFAR!
NI ÄR VERKLIGEN GULD VÄRDA, TACK FÖR ATT NI FINNS! JAG ÄLSKAR ER


Ne nu ska jag sätta mig i soffan med natha och kolla på tv.
Hoppas ni har haft en härlig dag, puss




Lillpluttan sover gott :D





Kommentarer
Blondie ;)

Shit vilken söt bebis.

2010-02-25 @ 00:52:48
URL: http://maariebjork.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0