back in town

Då var man hemma igen. I know you miss me ;)

Veckan hos mormor och morfar gick så otroligt fort, lite föör fort tycker jag! Men vi har iallafall haft det hur trevligt och mysigt som helst. Får ta och åka upp snart igen.
Tågresan hem gick bra, fast väldigt segt o åka tåg sålänge. Som tur är hade jag ju med mig datorn så jag kunde kolla på film. Vart försenade en halv timme, vilket inte förvånade mig eftersom det varit mycket snack på sistonde om SJ att det är mycket förseningar och sådär. Förstår inte riktigt för det är liksom snö och vinter varje år och det är alltid samma visa år efter år att det är problem med tågen. Varför gör man ingenting åt det?
Mamma hämtade upp oss på stationen så åkte vi till Willys och handlade lite, åkte även förbi Biltema och köpte mig ett tvättställ. Måste ju ha det nu när jag fått tvättmaskin. Så ikväll har tvättmasiken stått på för fullt här hemma. Annars har kvällen varit lugn, Saga fick sig ett bad förut o lite mat sen slocknade hon som en stock.
Så jag har legat i soffan och glott på tv och bara tagit det lugnt. Är helt slut så ska ta och krypa ner i sängen nu.
Hoppas ni har haft en trevlig Fredag kväll!
puss


Min älskade mormor,
Jag är så otroligt tacksam för allt du gör för oss!
Du är den snällaste & finaste människa på denna jord & jag är så glad att jag har dig i mitt liv!
Det är så otroligt starkt av dig att du kämpar på som du gör med allt. Du är verkligen guld värd
Jag älskar dig ♥




Kommentarer
Mikaela, 18 år och gravid.

Så fin blogg du har :)

2010-02-20 @ 19:52:43
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Mikaela, 18 år och gravid.

Tackar :) 22/4 :)

2010-02-21 @ 14:47:19
URL: http://goesbothways.blogg.se/
louise

hejhej . fin blogg :) och kul att läsa :) fyller själv 19 år i år & har själv en dotter, som är ett år nästa månad :)

2010-02-21 @ 21:06:42
URL: http://ilovemyalisha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0