Haft en underbar helg!



Har varit dåligt med bloggandet idag - i know! Men jag har faktiskt inte varit hemma någonting idag, kom hem för 1 timme sedan ungefär..
När jag vaknade i morse så tog jag mig en dusch och sedan gick jag hem till Linus för jag saknade ju min lilla plutta som var där hemma. Och det hade gått jätte bra med henne, hon hade varit en snäll flicka.
Sen framåt eftermiddagen så kom mamma och hämtade Saga, för hon ringde på morgonen och ville så gärna ha Saga lite. Och självklart fick dom det, så Saga har tillbringat eftermiddagen och lite av kvällen hemma hos sin mormor.. Dom hade åkt pulka och busat massor :) 

Jag och älskling har precis ätit en god middag, blev väldigt sent idag men så får det vara ibland..
Saga ligger och sover sen ett tag tillbaka, hon var lite bångstyrig innan hon somnade och var väldigt gnällig men nu sover hon sött mitt lilla hjärtegull ♥
Det blir att krypa ner i sängen efter jag skrivit detta, är ganska så seg efter gårdagen.
Gårdagen vart verkligen en lyckad kväll, hade så sjukt roligt! Tack Bella för en underbart rolig kväll ♥





Kommentarer
Emelie .

Är det inte jobbigt att vara mamma i en tidig ålder? ^^

2010-12-06 @ 00:58:18
URL: http://emelietheidiot.blogg.se/
Bella

Tack själv jenny! <3

2010-12-06 @ 19:07:17
URL: http://aboutbella.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0