jag har börjat fastna för skor?

Hur mår ni?
Själv mår jag bra, lite små trött bara men annars helt okej :)

Här hemma händer inte alls så mycket just nu, Saga somnade för en liten stund sedan och Linus sitter här brevid mig och fixar med sin film. Jag bara sitter och glor runt lite på nätet, kollar faktiskt på skor. Jag har blivit så sugen på ett par kilklackar, så sitter varje kväll på olika sidor och letar efter ett par snygga.
Någon som har tips på vart det finns snygga kilklackar? Eller andra snygga klackskor?

Var ju på BVC med Saga förut, det var ju 1-års kontroll så det var vaccindags också. Alltid lika hemskt, gör så ont i mig när hon blir så ledsen av sprutan. Min lilla älskling ♥ Men som tur är så går det ju över lika fort och hon blir glad igen..
Vart även vägning och mätning och Saga väger nu 8290 g och är 75 cm - Mammas stora tjej ♥

Efter vi var på BVC gick vi hem till Linus och drack lite kaffe med hans mamma och syster och sedan följde vi med dom till stallet. Sen efter stallet blev det en sväng till affären och sedan hem till Linus igen och vart bjudna på middag. Köttfärslimpa, potatis och sås - riktigt smarrigt! Och det tyckte verkligen Saga också, hon smaskade i sig för fullt. Och hon fick äta själv idag som hon tycker är så kul och hon hade mat i hela ansiktet haha. 

Sen nu under kvällen har Saga varit lite ledsen, och när jag la henne förut var hon även lite varm. Så hon kanske fick lite feber utav sprutan.. Men hon sover sött nu iallafall så jag hoppas hon mår bättre i morgon!
Nu ska jag fortsätta kika på lite skor tänkte jag ;)





Kommentarer
Sofia

sv; nej tyvärr. den har varit hemsk!

ligger hemma sjuk och hostar snart sönder min hals eller något.. mår alltså inget vidare.

hur har dagen varit för dig? :)

btw, väldigt snygg blogg !

2010-12-15 @ 21:00:44
URL: http://barasofianilssons.blogg.se/
bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-15 @ 21:22:49
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845
frida

jo tack, den har varit som en vanlig vardag rullat på bra mer eller mindre. synd om dem när de blir så ledsna för sprutan :(

kram

2010-12-16 @ 07:46:59
URL: http://fridalundquist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0