jag är så stolt över honom!

Hallå mina sötisar :)
Hur mår ni?
jag hoppas allting är bara bra med er!

Jag ber om ursäkt för den ur usla uppdateringen idag, men jag har faktiskt inte varit hemma på hela dagen. Vi kom hem för kanske en halvtimme sedan ungefär.
Idag har vi varit i stan en sväng och shoppat lite med Linus mamma & syster, köpt födelsedagspresent till Saga och lite annat smått o gott.
Jag köpte mig faktiskt en tröja och Saga fick 2 bodysar, strumpor och raggsockar. (ni får se bild sen)
Sen efter vi varit i stan så följde vi med dom hem och vart bjudna på mat, smaskens. Sen har vi tillbringat hela dagen där hemma, Linus har hållt på och spelat in massor till sin film och jag har varit med och tittat och umgåts med dom som varit med. Även Saga har suttit med och charmat allihopa, hon älskar ju när det är mycket folk och hon får uppmärksamheten ifrån alla haha.
Men sen framåt kvällen vart hon så trött så efter lite välling så somnade hon i Bellas famn framför tvn, myspys! Och nu ligger hon och sover sött i sin säng..

Jag ska ta och fixa i ordning lite mat nu och sedan blir det att sätta sig framför tvn och glo lite.
Vad har ni hittat på idag?

Måste även säga att älskling är så himla duktig med sin film, jag är så stolt över honom ♥ Jag tror verkligen det kommer bli skit bra, jag längtar tills filmen är färdig så man får se den..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0