dom borde ha en egen fil...

Jag, Elin & Saga tog en tripp till staden förut, köpte mig ett par nya skor och lite annat behövligt till kylskåpet..
Påvägen dit hade vi en grävmaskin eller något framför oss, så fick åka i 30 typ hela vägen. Fattar inte varför den inte svängde in i någon busshållplats och lät alla bilarna köra förbi?
Jag tycker traktorer, grävmaskiner osv borde ha en egen fil att köra i för dom stoppar ju fasen hela trafiken. Vet inte hur lång kö det var bakom oss..

Vi kom hem för en liten stund sedan, så vi har bara hunnit käka lite mat och sen inte gjort så mycket mer. Saga sitter här och leker förut fullt med sina nya leksaker och samtidigt kollar lite på barnprogram. Det händer väl inte så mycket mer nu under kvällen, blir lite bus och lek o sedan är det läggdags för den lilla damen.
Hon är så söt nu när hon har börjat krypa, det är ju så gulligt ♥

Linus morfar kom förbi med en påse med lite smått och gott i förut, bl.a en låda med skumtomtar - det är ju så gott!
Så det blir att mumsa sånna sen ikväll, sen kanske det är något bra på tv? Ska försöka lägga mig tidigt idag med, det säger man ju varje kväll och det blir ju aldrig så ändå så kanske ska sluta säga det? haha.

Nej nu har jag inte tid att sitta här något mer, vi hörs senare ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0