Besök av Lindsey och Alexia sen :)

Godmorgon godmorgon ♥

Hoppas ni mår bra och att ni sovit gott i natt!
Jag mår bra förutom att jag är väldigt seg som vanligt, jag vet inte vad det är men känner mig aldrig utvilad på morgonen längre. Jag är alltid skit trött och även när jag varit uppe ett tag är jag fortfarande trött så jag helst av allt skulle vilja lägga mig och sova igen. 
Inte roligt alls, jag kanske har typ järn brist eller något? Då kan man ju känna sig väldigt trött. Jag ska nog ta och ringa till vårdcentralen och be om en tid för att kolla upp det.

Just nu händer inte alls mycket, har precis tittat på Våra bästa år och Saga somnade brevid mig i soffan så hon sover sin förmiddagslur nu.
Senare sen kommer Lindsey och hennes dotter Alexia hit, det ska bli jätte roligt! Det var ett bra tag sedan vi träffades, våra döttrar är ju födda på samma dag. Så det ska bli roligt, så barnen får busa lite med varandra.



Kommentarer
Sandra

Tack detsamma! :) följa varandra via bloglovin? :)

2010-12-09 @ 12:17:07
URL: http://smtlg.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0