känns liksom så lustigt..

Halloj sötisar ♥
Hur mår ni? Själv mår jag väl sådär.. Känns så overkligt att mormor Anna inte finns hos oss längre, jag har nog inte riktigt förstått det ännu. Hon har ju liksom alltid funnits där, ända sen jag var liten bebis och nu finns hon inte längre? Det känns liksom så lustigt.. Men hon har det säkert jätte bra nu ♥
I morse kom lillbrorsan förbi och väckte oss, hehe. Det var kul att träffa honom för det var ett tag sedan.
Sen har vi städat, tvättat och fixat här hemma också.
Idag händer väl inte så mycket skulle jag tro? Ska ner och sola sen iaf, annars blir det nog lugnt.
Lite som jag köpte på Ullared, men långt ifrån allt. Köpte massor kläder till Saga med men det är nytvättat och hänger och torkar, sen köpte jag mer saker men orkar inte ta kort på allt, haha.


Kommentarer
Sandra Ackefjord

Jag ska sitta i solen och lata mig :D

2010-08-05 @ 14:03:25
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Anonym

ja köpte likadana mysbrallor fast svarta!!

2010-08-05 @ 15:56:12
URL: http://palmhall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0