Men känns ändå väldigt konstigt...

Hade ju min faster på besök ikväll, tog en fika & snackade lite skit - riktigt trevligt.
Saga har varit på super humör hela dagen, busat och haft sig för fullt. Det är så himla härligt! Men nu sover hon sött sen ett tag tillbaka..
Jag tog mig ett varmt & skönt bad efter att Saga somnat, helt underbart. Det är så himla skönt att ta sig ett bad och bara koppla av tycker jag.

Linus har precis varit här en liten stund, men gick precis hem till sig. Känns så himla lustigt nu när han ej är här på kvällarna/nätterna längre och vi inte ses lika mycket. Från att vara med varandra hela dagarna, varje dag. Till att ibland som idag ses i 1 timme, känns riktigt tråkigt. Men visst är det bra att vara ifrån varandra lite också, absolut! Men känns ändå väldigt konstigt, men man vänjer sig.
Det känns bara så himla ensamt på kvällarna nu! aja...


Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen, börjar faktiskt bli trött.
I morgon ska vi ner till Droppen på 8 månaders träff, ska bli roligt.


Kommentarer
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Varför kan han inte vara hos dej då? Trodde ni bodde ihop :P

2010-08-24 @ 23:15:23
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Classy - ung blivande mamma!

GRATTIS! DU BLEV DAGENS BLOGG!!!

2010-08-24 @ 23:28:07
URL: http://classys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0