Dagen har gått i ett

Hur mår ni? hoppas ni mår bra.
Med mig är det fin fint. Dagen har gått i ett här hemma, därför har det inte blivit så mycket bloggande.
Har haft brorsan, hans kompis, mamma, Caroline & Lisa här på besök idag - mycket trevligt! Har fikat, snackat & busat med Saga. Saga stor trivs som vanligt när hon har massor folk runt omkring sig som busar med henne, och får hon inte uppmärksamhet drar hon igång sitt "monsterläte" så alla ska kolla på henne, gullungen


Jag berättade ju & visade även en film då Saga pussas, nu försöker hon även flörta med ögonen, och hon är såååååå söt :) Ska försöka få med det på film så ska ni få se.
åh vad jag älskar min lilla skrutt, mammas stolthet ♥


Vi har precis käkat lite nu, blev sen middag idag. Busungen Saga bråkade lite när hon skulle sova förut, så tog ett tag innan hon somnade. Men nu sover hon som en stock sen en stund tillbaka..
Och nu är vi mätta och belåtna efter mycket god mat - kyckling, potatis i ungen & tzatsiki. Njaaam!
Blir snart att krypa ner i sängen och titta på Sex and the city och sedan sova.
Natti natti ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0