svaren.

Fanta eller cola?
COLA SÅKLART! :D

Chips eller ostbågar?
hmm.. Jag vet inte riktigt, tycker om båda två. Så jag vet inte, säger båda.

Hur gammal är du?
Jag är 19 år, fyller 20 år 3 oktober.

Var bor du?
En liten bit utanför Linköping


Vad kände du när du fick reda på att du var gravid?
LYCKA!

Har du gjort designen själv?
Ja det mesta har jag gjort, min pojkvän har hjälpt mig lite med headern bara.


Vad tycker du om min blogg www.alicealicia.blogg.se?
Har inte kollat igenom den så noga, men en jätte söt blogg!


Hur var det att bli mamma när du är så ung?
Det var helt underbart, jag säger som jag sagt förut - tror inte det spelar någon roll vilken ålder man har när man får barn, känslan är nog alltid detsamma.


Tar du den i tvåan?
Ursäkta! Vilken otroligt dum fråga. Tänker jag inte svara på!

Om du fick bestämma vilket kön din bebis skulle ha vad skulle du vilja ha då ?
Jag ville ha en flicka, och det fick jag med hehe.

Hur gammal var du när du fick ditt söta barn?
Jag var 19 år.


Tycker du om att blogga?
Ja det är klart jag gör, annars hade jag väl inte gjort det ? hehe

Vad var det som fick dig att börja blogga?
Det var när jag var gravid, tyckte det var roligt att skriva om graviditeten osv.

Hur gammal är din dotter?
Hon blir 8 månader.

Vad heter din dotter?
Saga.

Är du singel?
Nej det är jag inte.


När förlora du din oskuld?
Det tänker jag faktiskt inte svara på, tycker inte ni har med det att göra.

Hej! Jag är helt galen i Twilight. Och då undrar jag vad du tycker om the Twilight saga! Tycker du om den? Varför? Tycker du into om den? Varför inte? :D
Jag kan inte säga någonting om det, för jag har faktiskt inte sett någon av filmera.

Har du barn? tänkte med tanke på att du är mamma?
Ja jag har barn.

Favorit film genre?
Komedi

Musik genre?
Tycker om det mesta.


Killar!
Lång eller kort?
Lång
Lång eller kort hårig?
Det beror helt på vad personen passar i.
Hår eller rakad kropp?
Rakad.

Hur länge har du o din pojkvän varit ihop?
Ungefär 2½ månad.


Funderar ni på några gemensamma barn?
Nej det gör vi inte.

Tycker du själv av du är fin ? svara ärligt
Jag hatar såna frågor, så tänker faktiskt inte svara på den :P


Gillar du att läsa böcker ?
Nej, jag har aldrig gillat det. Jag har koncentrations svårigheter så det är jobbigt att läsa tycker jag.

Hur många barn har du?
1


Hur många besökare har du i snitt varje dag ungefär?
Mellan 150 - 200 ungefär, ibland mer.

Syskon?
Ja, det är ganska komplicerat..
På min biologiska pappas sida har jag 5 halv syskon ( vi har alltså bara samma pappa ) - 2 äldre systrar, 2 äldre bröder & en lillebror
Sen på mammas sida har jag 1 lillebror & vi har bara samma mamma. Fast hans pappa, mammas förra kille då. Ser jag som min pappa & har gjort sen jag var liten, då jag ej har någon kontakt med min biologiska pappa.


Husdjur?
Nej, jag är tyvärr allergisk mot päljsdjur. Annars hade jag skaffat mig 1 katt.


Favoritfärg?
Rosa

Varför började du blogga?
Jag började blogga när jag var gravid för jag tyckte det var roligt att skriva om graviditeten o sådär.


Favoritbloggar?
Har inga direkt favoriter, utan har några jag brukar kolla igenom lite ibland bara.


Framtidsdrömmar?
Jag tar en dag i taget.

Hur kommer det sig att Sagas pappa inte är med i bilden?
Jag tänker inte skriva om det här, för jag vill inte hänga ut någon.
Det ända jag kan säga är att vi ej har någon kontakt i dagsläget.

Jag tänkte fråga om det var ett svårt beslut att behålla barnet ?
Nej det var det inte, jag bestämde mig från första början att behålla. Har aldrig haft en tanke på abort.

Hur känns det att va mamma? Är det som du trodde det skulle vara?
Det känns underbart. Det är både roligt och spännande, man får vara med om nya saker varje dag.
Jag hade nog inte riktigt föreställt mig innan hur det skulle vara, för det kan man ju inte riktigt göra. För man har ju ingen aning om hur det kommer att bli, för det är ju en helt ny värld som öppnas.
Men jag stormtrivs i min roll som mamma och jag älskar min dotter mest av allt på denna jord.

Om du skulle fått en kille istället för saga vad skulle då killen heta?
Leo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0