Roligt att träffas igen efter så många år.

Mår ni bra? Själv mår jag fin fint, lite små trött bara..
Natten har varit helt okej, jag somnade som en stock efter att Saga somnade runt 12 ungefär. Men stackars Linus har inte sovit en blund i natt. Skulle väcka honom i morse - vilket inte behövdes för han var redan vaken och hade inte somnat ännu, stackare! Saga sov lite längre i morse och det är inte så konstigt eftersom hon somnat så sent. Så vid kvart i 10 ville hon ha välling & sedan somnade hon om igen en liten stund. Hon har ju rätt mycket att ta igen med tanke på att hon somnat runt 12 tre kvällar i rad nu.

När vi hade gått upp fick jag ett samtal ifrån en gammal vän som bor här i närheten som jag lekte väldigt mycket med när jag var yngre, så hon kom förbi här på en fika. Det var verkligen jätte roligt att träffa henne igen efter så många år. Så vi tog en kopp kaffe och snacka lite gamla minnen osådär. Jätte kul :)
Vi pratade om att hon skulle komma ner till oss i Linköping och hälsa på någon gång, vilket skulle vara jätte roligt. Så jag hoppas hon gör det!


När hon sedan åkte hem hoppade vi in i bilen och åkte över till "Andra sidan" och träffade lite släktingar till oss som jag ej träffat på säkert 4 år. Det var så kul att få se dom igen! Och 1 familj av dom hade ju inte träffat Saga, så det var kul att få visa upp min lilla tjeja. Men alla där hade redan stenkoll på mig och Saga för att dom följer min blogg haha. Men även fast vi träffas ju så sällan kan dom ändå se vad vi gör, hur Saga utvecklas osv på bloggen. Och det tycker jag är jätte roligt! Fick även en jätte söt liten klänning till Saga av Familjen Larsson, tack
Barnen tyckte det var så roligt att träffa Saga, dom satt med henne i soffan och myste & busade massor. Och Saga stortrivdes såklart när hon fick uppmärksamhet ifrån alla, hehe.

Men nu är vi hemma på "Berget" igen, Saga somnade som en stock i bilen på vägen hem. Så nu ligger hon och sover i sin vagn här brevid. Linus gick ut en sväng och skulle fota lite, morfar kollar på tv & mormor har åkt iväg till mormor Anna..


Kommentarer
Ebba

den var super (:

2010-08-01 @ 17:08:20
URL: http://sswaard.blogg.se/
Belloo ;)

SV: egentligen finns det ingen bevis på att jorden går under men men, man vet aldrig.. det kan hända närsomhällst så man ska ta vara på livet haha :)

2010-08-01 @ 17:23:50
URL: http://belloon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0