regn regn & åter regn

Halloj sötnosar
Hur mår ni? Själv mår jag helt okej, rätt seg och små ont i huvudet bara. Men man blir ju även seg när det är sådant väder som det är idag, regn regn & åter regn - usch va trist det är!


Just nu händer det inte alls mycket här hemma, Saga ligger och sover en stund innan lunchen och jag bara sitter här och glor haha.
Skulle igentligen ner till Droppen idag, men vetifan om det blir så. För det första känner jag inte för att gå ut i detta väder och för det andra känner jag mig så seg. Men vi får se sen när pluttan vaknat och käkat lite om vi kanske går ner en stund iallafall.
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på idag, blir väl bara bus & mys här hemma. Jag hoppas på att få träffa min älskling idag, saknar honom massor =(






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0