mublerat om.... igen!

Har ni sovit gott?
Jag somna som en stock igår och sovit super gott hela natten.
Vaknade runt 06.00 i morse av att Linus alarm ringde, men somnade om igen.
Sen vaknade pluttan runt 7 och då var det välling dags, sen låg vi kvar i sängen ett tag och myste.

Sen gick vi upp och käkade lite frukost och busade lite, jag har även mublerat om lite i vardagsrummet - ovanligt va? haha. Vet inte hur många gånger jag mublerat om här hemma nu?
Och nu ligger Saga och sover en stund innan det är lunch dags.
Jag ska passa på att påbörja en design jag blivit tillfrågad att göra, ska bli roligt! Jag tycker det är jätte roligt att göra designer, men tar ju som sagt lite tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0