Låter det inte gott ? ;)

Hur mår ni?
Själv mår jag sämre idag, snoret bara rinner - usch.
Ska fixa lite panodil eller något och proppa i mig så jag blir lite piggare tills ikväll, för då ska ju jag & Linus hitta på någonting. Det är så himla trist att vara sjuk, men har inte varit det på ett bra tag nu så det är väl dags kanske?


Just nu står en potatisgratäng i ugnen och väntar på mig, till det blir det kött och rödvinssås. Det ska bli mumsigt kan jag lova er! Låter det inte gott ? ;)
Pluttan ligger och vilar lite innan det är dags för lunch för henne också.
Ne nu ska jag gå och käka lite, sen ta mig en dusch så kanske jag piggnar till lite grann.


Kommentarer
Fanny

Fyfan vad gott!! ;P

Nu blev jag riktigt sugen på det.

2010-08-31 @ 14:49:43
jenny :P

Neee :)) vvaa sööööt

2010-08-31 @ 14:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0