hon är ju helt underbar!

Hallojsan ♥
Mår ni bra? Jag mår helt okej, känner mig lite små seg bara..
Var ju på kalas förut och firade brorsan, det var jätte trevligt!
Efter vi varit där tog vi oss en promenad ner till affären, köpte oss lite Cola och sedan gick vi hemåt. Saga slocknade som en stock i vagnen, hon var helt slut efter kalaset när alla busat med henne så dant. Men då storm trivs hon ju, när hon får uppmärksamhet ifrån alla. Och får hon inte det, då ser hon till att hon får det haha. Gullungen

Just nu är Pontus här och umgås med oss, Bella var även här precis men hon gick nyss..
Linus mamma ska även komma förbi för hon var så sugen på att gosa med Saga lite, hehe.
Hon är poppis min lilla dam, men det är ju inte så konstigt - hon är ju helt underbar!


Kvällen blir lugn, drar nog på någon film sen eller något efter lilla damen har lagt sig som hon snart ska göra.
Håller även på att tvätta och fixa lite, känns som tvätthögen aldrig försvinner? haha.
Nej nu ska jag inte sitta här mer, ska vara social med folket här hemma :)


Kommentarer
Elina - DALKULLA

Det låter bra :)

Jodå, helt ok.

2010-08-08 @ 19:54:00
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Caroline

Tack för att jag fick komma o gosa o busa med lilla gullungen!!! kramis

2010-08-08 @ 21:18:00
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

sötnosen :D



åhh ja blev också sugen på cola nu! ;)



sv: det va så lite så, och tack tack :D



ha det bäst <3

2010-08-08 @ 23:41:55
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0