full rulle

Goddagens mina underbara läsare ♥
Har ni sovit gott i natt? Det har jag! Jag har sovit som en stock hela natten, skönt att sova i sin egna säng igen.
Det tyckte nog Saga också, för hon har också sovit hela natten. Så det har varit en lugn och skön natt, och det behövde nog vi alla!

Nu under morgon har det varit full rulle - har tvättat & grejat, och det har varit en snubbe här och fixat våran ytter dörr för den har varit så seg att stänga, men nu är det fixat :) Saga har sprungit runt i sin gåstol som en tok, hon måste ha saknat den nu när vi varit borta hehe. Och nu ska jag gå och slänga i en till maskin med tvätt.
Älskling gick precis upp så om en stund ska vi gå ner till affären och handla lite mat, helt tomt i kylskåpet nu.
Sen ska vi även ta en 20 minutare i solariet, behövs verkligen när det är sånt här skit väder!












Kommentarer
FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

ssv; jo för jag samlade o kämpade verkligen förra gångeen ^^ haha <3

2010-08-03 @ 12:26:05
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; jo det är lugnt antar jag <3

2010-08-03 @ 12:27:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0