första och sista gången jag går dit!

Hur mår ni idag?
Själv mår jag helt okej, lite små seg bara men annars bra..
Gårdagen vart väl inte sådär jätte lyckad direkt, det var en rätt tråkig kväll faktiskt.
Vi började kvällen på Plaza, satt på ute serveringen och drack lite grann och sedan gick vi vidare mot Pitch black.
Var jätte lite folk där, vi var dom ända på dansgolvet. Så vi tog en cider och sedan gick vi därifrån för det var inte alls kul.
Bestämde oss för att gå till Platsen, för jag har aldrig varit där förut. Och kan ju säga att det var första och sista gången jag går dit!
För det första var det ingen luft där nere, det stog helt stilla så det var så sjukt varmt. Så jag kände mig svimfärdig och kände att jag behövde ta luft, så vi gick upp för att gå ut en stund. Ne då var vi tvungna att betala 80 kr för att komma in sen igen, om vi väntade i 30 minuter kunde vi få en stämpel och sedan gå ut för att ej behöva betala någonting. Och aldrig att jag tänker betala så mycket för att gå ut och ta lite frisk luft för att ej svimma. Så gick ner igen och fick en mugg med vatten och sedan bestämde vi oss för att åka hem istället.
Och då var jag tvungen att gå ner igen och lämna den där muggen med vatten innan jag fick gå, och visst det kan jag kanske förstå. Men var ju redan irriterad på dom så det blev ju inte bättre av det. Och sättet dom pratade med en på störde jag mig fruktansvärt mycket på! Inte förstående över huvudtaget & så himla otrevliga. Nej usch vilka människor!
Så tummen ner för platens, personalen & vakterna!!


Förut gick Linus hem för att hämta lillpluttan, och det var så härligt när hon kom hem så man fick pussa på henne. Man hinner verkligen sakna henne massor under ett dygn sådär.
Det hade gått super bra med henne igår och dom hade haft så mysigt!
Sen vart vi bjudna på middag hos Linus så vi traskade bort dit, passade även på att gå ner till affären för att köpa lite gott till kvällen. För ikväll blir det myspys i soffan med cola & chips - ovanligt va? haha
Men det är en sån dag idag känner jag, lite gott att äta och en bra film.
Vad ska ni hitta på idag?





Kommentarer
Elin

Fin design !

2010-08-15 @ 18:42:20
URL: http://butternut.blogg.se/
paulina♥

ha en fin dag sötnos!

2010-08-15 @ 18:53:38
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Japp. Min lille börjar på dagis imorrn :/ Känns väldigt jobbigt.



Njut som bara den av tiden medans din lilla bara är en liten plutt :)

2010-08-15 @ 19:25:52
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ En mammas blogg

Vad ska du göra efter din mammaledighet? Plugga lr jobba o i så fall med vad?

2010-08-15 @ 19:56:52
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0