VALBORG

Idag var vi uppe med tuppen, halv 7 var vi uppe. Brorsan skulle ju till skolan så gick upp med honom, och sen kom även mamma förbi och lämnade willes gympakläder.
Så lite små trött är jag allt, brukar inte gå upp såhär tidigt. Saga är ju snäll och brukar sova till klockan 8, men även hon gick upp med oss vid halv 7.
Sitter och kollar på vakna med the voice just nu och Saga har slocknat brevid mig. Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad och lite smått börja fräscha till mig inför kvällen, eller lägga mig o vila en timme kanske när ändå Saga sover kan ju jag också passa på :P Längtar till kvällen nu, ska bli riktigt roligt!
Vad ska ni göra ikväll?
Hoppas iallafall att ni får en underbar valborg.
puss & kram


Kommentarer
E14

Jag ska va me mina kusiner :) Och me några kompisar. Ha en Bra VALBORG!!!

2010-04-30 @ 09:17:59
Malin k

Det blir nog en rätt lugn kväll vad jag vet just nu:P sen vet man ju aldrig mot kvällen=)

Blir iaf att grilla o ta ett par kalla =)



Hoppas du får en underbar kväll och en trevlig valborg !! :D

Förresten så har du lyckats väääldigt bra med designen, sjukt snygg !! :D sååå jennystyle :P höhö :D

2010-04-30 @ 14:26:10
URL: http://maaaliiin.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0