Svaren på frågorna

När du fick reda på att du var gravid, va du rädd för att du inte skulle klara dig ekonomiskt ?
Va du rädd för att du verkligen skulle klara av ett att ha ett barn ?
Om du fick ändra något i ditt liv, vad skulle det vara då?
Har du varit utomlands? vart?
Vilket land skulle du vilja åka till och varför?
Hur mycket väger du?
Hur går det med träningen? Gått ner nått?
singel eller upptagen?
festa eller hemmakväll?
vänner eller stora kärleken?
bo i sverige eller utomlands?
vad är ditt favoritplagg?
height: 1px; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden;">nöjd med ditt utseende?
om du fick välja en person som du fick byta utseende me, vem skulle de va?
hur känns det att vara ensamstående mamma?
förklaring på min fråga:
eftersom jag alltid har rikard hemma som hjälper och avlastar konstant när jag behöver
det så är jag så enormt imponerad och hissar upp alla emsamstående mammor på en pedistal
Undrar du någon gång över hur Saga kommer bli som tex tonåring eller så?
Har du några speciella "önskemål" över hur du vill att hon ska vara?
Hur känns det att vara ung mamma?
Vem är Sagas pappa?
Tycker du om mig?
När du fick reda på att du var gravid, va du rädd för att du inte skulle klara dig ekonomiskt ?
Nej. För man klarar sig alltid, på ett eller annat sätt.
Va du rädd för att du verkligen skulle klara av att ha ett barn ?
Nej.

Om du fick ändra något i ditt liv, vad skulle det vara då?
Ingenting. Jag har fått världens finaste dotter som gör mig så lycklig, så finns ingenting att klaga på.

Har du varit utomlands? vart?
Spanien (Mallorca) fast det var när jag var liten.
Sen har jag ju varit i tyskland o lite sådär, men vet inte om det kallas för "utomlands" direkt.

Vilket land skulle du vilja åka till och varför?
Inget speciellt land, bara det är mycket sol så man kan ligga på stranden o glassa :D

Hur mycket väger du?
Det vill ni allt veta va. Kan säga att jag iallafall gått ner alla graviditets kilon + lite till.

Hur går det med träningen? Gått ner nått?
Just nu går det väl inte så bra, lagt det på hyllan lite då jag haft mycket annat att tänka på.
Men ska inom kort ta tag i det igen. Men lite i vikt har jag faktist gått ner, eftersom jag börjat tänka på vad jag äter o så :)
vänner eller stora kärleken?
Kärleken kommer & går, men vännerna dom består!

vad är ditt favoritplagg?
Mjukisbyxor, så underbart skönt!

Nöjd med ditt utseende?
inte till 100% kanske, det finns väl ingen som är. Finns väl alltid någonting man skulle vilja ändra på eller ha annorlunda.

Om du fick välja en person som du fick byta utseende me, vem skulle de va?
Ingen, jag är den jag är och vill inte se ut som någon annan...
Hur känns det att vara ensamstående mamma?
förklaring på min fråga:
eftersom jag alltid har rikard hemma som hjälper och avlastar konstant när jag behöver
det så är jag så enormt imponerad och hissar upp alla emsamstående mammor på en pedistal
Jag har alltid varit ensam med Saga, så jag har ju ingenting att jämföra med. så jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan?
Undrar du någon gång över hur Saga kommer bli som tex tonåring eller så?
Har du några speciella "önskemål" över hur du vill att hon ska vara?
Ja det är klart man är lite nyfiken på hur hon kommer att bli som person och vad hon kommer att ha för intressen och sådär. Men har väl inga direkta önskemål, men vill väl inte att hon ska gå i sin mammas fotspår kanske, hoppas hon blir klokare än så :P Mitt ända önskemål är att hon kommer ha ett bra & lyckligt liv!

Hur känns det att vara ung mamma?
Det känns väl precis likadant som att vara en äldre mamma? Jag förstår inte det här med UNG mamma, det är sånt himla tjat om just UNGA mammor. Känslan att vara mamma är väl detsamma oavsett hur gammal man är?
Vem är Sagas pappa?
Sagas pappa heter Fredrik.
Tycker du om mig?
Ja självklart gör jag det gumman :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0