Nu ska jag mysa med min favorit

Klockan 7 vaknade lillfisen här hemma, och då vare dags för lite käk. Sen somnade vi om en stund, så fick vi upp vid 09.00. Så nu sitter vi i soffan och Saga har precis ätit lite gröt och jag dricker en kopp kaffe & kollar på Våra Bästa år. Saga är inte på sitt bästa humör, hon är en riktig liten gnällfia idag. Ingenting duger åt damen :P
Själv känner jag mig rätt seg idag också, är helt öm bakom örat nere vid käken. Känns som det är lite svullet också, ingen aning om vad det kan vara ?
Senare kommer brorsan hit efter skolan och sen kommer även mamma. Så ska vi käka middag tillsammans, ska bli trevligt! :)
Måste även ta och städa lite, kanske slänga i en maskin med tvätt också.
Men först ska jag mysa lite med fialottan här och försöka få henne på lite bättre humör, hehe.

Igår såg vi en film, 18 year old virgin. Fan vilket sjuk o skum film asså :P haha.
Tjejen skulle bli av med sin oskuld så det handlade i stort sett bara om sex.
inte den bästa film man har sett iallafall, men den var rätt rolig faktiskt.



Kommentarer
Sabrina

jag måste se den ngndag=D



SV;

Tack så mkt :D



( PASSA PÅ ATT STÄLLA FRÅGOR I MIN FRÅGESTUND )

2010-04-28 @ 20:32:17
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0